måndag 13 februari 2012

hi mario

Jag har varit i skolan. Haft en urtrist och luddig föreläsning om genus - ett ämne jag i vanliga fall älskar - men idag var det alltså bara... snark. Jag försöker förbereda lite inför vårt studiegruppsarbete imorgon genom att spela Super Mario, hur nu det kan vara relevant va!? Hehe... livet på en pinne.

Eller så borde jag putsa speglar. Jag håller på och trixar lite och tömer kameran på kort, och så ser jag alltid hur jävla mycket fingeravtryck och barngegg det sitter på alla fönster och speglar överallt. Jag vet inte vad jag ska skylla på heller, för det spelar ingen roll hur mycket man än är där och torkar och grejar, så är det en stadig ström av nya fettfläckar. Hej älskade barn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna en kommentar eller ställa frågor. Frågor som ställs här, får också svar här! :)