onsdag 31 oktober 2012

städtweenien

Har haft fullt upp hela veckan, med skola och hund och alite annat konfliktjox. Dessutom har Molly skollov och jag har fullt sjå att få henne ur huset. Mest vill hon bara hänga med polarna, facebooka, se på film och spela sims och sånt. Tänk när livet var så bekymmersfritt! Jag tjatar och tjatar men är egentligen bara mest avundsjuk.

Det finns dock en stor skillnad på hur jag själv var som tweenie, och hur Molly är. Jag lyfte inte ett finger i onödan, medan jag nu som vuxen kommer hem efter långa dagar på Uni och Molly har både organiserat i kylen, torkat i köket, bakat och städat badrummet.

Och PS. Blir några inlägg utan bilder nu. Mobilen är inne på reparation och jag har inte fått någon ersättningstelefon! Morr!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna en kommentar eller ställa frågor. Frågor som ställs här, får också svar här! :)