torsdag 4 oktober 2012

läsa/tvätta/vaxa

Torsdag. Jag varvar inläsning av en trehundra sidors avhandling om små barns litteracitet med att beställa vinterskor åt Molly, tvätta, vaxa ögonbryn och skriva handlingslista. Jag är totalt osugen på att läsa mer om Vygotskijs kulturhistoriska teori och proximala utvecklingszoner, men jag har bara tuggat i mig en tredjedel så det är väl lika bra att gilla läget och fortsätta.

Imorgon är det som bekant veckans allra bästa dag, och jag ska dessutom iväg och göra någonting riktigt roligt! Mattias och jag har blivit medbjudna på en övernattning på Sjögården, vilket verkar vara ett litet gulligt spahotell på västkusten. Jag har aldrig varit där förut, men bara tanken är ju alldeles gudomlig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna en kommentar eller ställa frågor. Frågor som ställs här, får också svar här! :)