söndag 14 oktober 2012

picture failure

Det går inte så bra med bloggandet alltså. Sedan några veckor tillbaka är det omöjligt för mig att lägga in bilder i mina inlägg när jag sitter vid datorn. Jag kan alltså blogga och använda kort från mobilen som ni säkert sett. Det funkar även ibland att använda sig att Mattias jobbdator. Men summan är iallafall att jag ogillar blogginlägg utan bilder eftersom det blir rätt så trist, och eftersom jag heller inte orkar skriva långa blogginlägg från telefonen blir det lite si och så.

Helgen har gått i ett, med en fin avslutning på lördagskvällen med middag hemma hos Palle och Titti, och några andra kompisar. Barnen kom inte i säng förrän 23 men vaknade likförbannat vid 06, så jag är faktiskt skittrött idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna en kommentar eller ställa frågor. Frågor som ställs här, får också svar här! :)