tisdag 9 oktober 2012

gullisdottern

Så var det en sådan där dag då jag har varit ganska sur på Molly. Rätt så många gånger faktiskt. Det har varit attityd och öööh:ande kommentarer. Och alldeles för mycket facebookande, sms:ande och läsande av tidningar trots att hon hat ett prov på fredag som hon egentligen borde plugga på. Så fort jag kommit in genom hennes dörr har hon smusslat undan mobilen och trott att jag inte märkt något! Grrrr! Man måste inte plugga hela tiden men NÅGON GÅNG IBLAND kan man ju göra det iallafall.

Och så står jag i duschen nu på kvällen och irriterar ihjäl mig på att hon fastnat i soffan IGEN med mobilen i handen istället för att komma upp och göra sig iordning. Så när jag är klar och marscherar ner för att skälla lite, möts jag av det här. Nybakade scones i form av hjärtan. Och så rinner allt liksom bara av mig så vi är bästisar igen.

1 kommentar:

Här kan du lämna en kommentar eller ställa frågor. Frågor som ställs här, får också svar här! :)