onsdag 25 april 2012

let's go

Ja. Snart kommer Bizzy och hämtar mig. En väldans lång resa har jag framför mig. Inte förran 23.12 svensk tid landar vi i Orlando.

Jag har haft en mycket fin eftermiddag med barnen och Bizzy. Vi åt på McDonald's, åkte hem och fikade - och sedan tittade vi på film och åt popcorn. Sedan var det mycket gråt vid läggdags, men jag hade inte räknat med något annat.

Så okej, nu tar jag ofrivillig paus i några dagar - om jag inte lyckas snika till mig lite wifi någonstans - eftersom det inte finns internet i huset vi bor i de första dagarna. Men rapport kommer, så fort det finns möjlihet.

Massa kärlek till er, min allra finaste små hjärtan ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna en kommentar eller ställa frågor. Frågor som ställs här, får också svar här! :)