fredag 20 april 2012

jihoo


Ännu en sådan där dag där jag tänker att vi ska ha så jävla mysigt. Ja, speciellt nu innanjag och Mattias åker. Så jag tänkte att vi skulle åka till Lager157 efter dagis, så att barnen kunde få välja några nya kläder - och sen skulle vi åka hem och mysa och äta något gott. Regn och rusk ute, men så väldigt mycket mer gemytligt inomhus på Mårbackagatan va.

Men så kom vi till Välsviken och hade skitsvårt att hitta parkering, så jag snurrade runt en stund innan vi fann en plats. Sedan hade vi väl varit inne i butiken i... tre minuter, innan Molly försvann bland alla galgar och inte dök upp förrän tio minuter senare, skitsur över att jag ifrågasatt vart hon tagit vägen någonstans.

Sen så gick det väl ett par minuter till innan Love blev akut bajsnödig, så vi fick springa in på elgiganten i vild panik, och när han väl dragit ner brallorna kom det en plupp. En! Och lika stor som en vindruva variant mindre.

När vi kom tillbaka in på Lager157 hade barnen fått polkagrisar, och i avundsjukans rus skrek Love till Ludvig att han var ful och dum - trots att Ludvig varit vänlig nog att ta en åt Love också! Och jag är så jävla trött på den där attityden, så jag tog Love i handen och släpade ut honom gråtande ur affären. Utan polkagris. Fetglöm det, kiddo.

Och nu är vi alltså hemma igen. Stämningen är inte på topp alltså. Och för att spä på det ytterligare kom Mattias hem med en tandläkarräkning på tvåtusen, och Molly tillkännagav att hon ska börja hålla på Chelsea nu.

1 kommentar:

Här kan du lämna en kommentar eller ställa frågor. Frågor som ställs här, får också svar här! :)