söndag 22 april 2012

new hairdo

I morse åkte Mattias till Orlando. Han mellanlandar i New York as we speak. Efter att vi tagit en hejdå-puss vid fyrasnåret hade jag helt galet svårt att somna om. Jag fick det där välbekanta första resfeberfladdret i magen. Det är så nära nu, på riktigt. Nu är det bara tre dagar som ska sittas av, så är även vi på väg över Atlanten.

Så var jag hos frisören i förmiddags också. Ramadan hade alldeles nyss kommit hem från Tunisien, men var vänlig nog att komma in för att fixa barret på mig trots att det är söndag. Jag tycker att färgen blev fin. Så bad jag honom fixa lite trassligt och sexigt Nicole Richie-hår. Bohochict sådär, med stora lockar och så. Men så kom jag därifrån med en vansinnigt stram och stylad frisyr som jag har fått gå på både Ica Maxi och på simskolan med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna en kommentar eller ställa frågor. Frågor som ställs här, får också svar här! :)