torsdag 19 april 2012

plugghästen

Jag försöker få ihop tre veckors arbete under de här dagarna. Det är inte så lätt. Jag reflekterar kring saker som inte ens har hänt än. Haha! Vilket skämt!

Och så är det så inihelvete många appar på ipaden som kräver uppmärksamhet! Det ska skördas på Smurfs, gå till jobbet på Sims, hitta nya finurliga ordvarianter på Wordfeud och Rumble, ritas på Draw Something. Och så finns det nya banor på Angry Birds och så kommer det en massa meddelanden på facebook. Ja, man har det inte lätt.

Dessutom öppnar ju en lite rolig affär i Karlstad idag, så den krävde sitt besök såklart! Jag vet inte om jag behöver fler toppar för jag ska ju shoppa en massa i Florida, men... Jag behöver ju lite nya toppar och så inför resan såklart. Och några solglajjer som åkte med av bara farten. Och, ja... lite sånt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna en kommentar eller ställa frågor. Frågor som ställs här, får också svar här! :)