söndag 11 november 2012

det var det

Är helgen snart slut? För ledigheten har väl inte ens börjat än. Det har gått i ett med en hund som kräkts och haft diarré (=ett ikeabesök för att köpa ny matta), barnmigrän, simskola, en sjuk make och en dotter som helt plötsligt hänger på en massa olämpliga sajter i smyg. Jag har varit jävligt arg över en massa saker - ja, hela helgen känns det som. Och jag har gått omkring och morrat och sett ut som ett troll med risigt hår men jag är bara så less på allt. Barnen har bråkat non-stop, jag har sovit dåligt och min syster krisar.

Sådär. Det var helgen det. Nu ser jag verkligen jättemycket fram emot en vecka på uni med fokus på olika maktförhållanden utifrån ett genusperspektiv. Och så ska vi visst till en förskola och göra en gestaltning på fredag. Det, plus utvecklingssamtal, cellprov och tandläkarbesök, och hohoho jag tror jag skrattar ihjäl mig snart.

1 kommentar:

  1. Maria,det låter jobbigt! Jag förstår inte varför du,ni inte använder mig ibland.Maggis

    SvaraRadera

Här kan du lämna en kommentar eller ställa frågor. Frågor som ställs här, får också svar här! :)