lördag 24 november 2012

resandefolket

Om två veckor är vi i London. Det var ganska längesedan vi bokade resan och den har hela tiden känts så himla avlägsen, men nu är den ju typ bara runt hörnet. Jag längtar.

Men det är så himla märkligt att jag ständigt längtar bort - jag är ju rätt nöjd med livet trots senaste årets bergochdalbana. Men jag är hela tiden sugen på något annat än det här. Jag kanske ska skylla på mina resandegener! Och jag menar inte att jag har charter-Mallis i blodet - pappa är just nu i Australien, och i januari ska mamma till Borneo - så jag har att brås på.

Och nu sitter jag mest och kvider i soffan över SAS billiga New York-biljetter de alldeles nyss har släppt. Hur jag nu ska kunna lura med mig Mattias på det här.

 
PS. Bilden har jag tjuvat från Fredrik Eklunds instagram. Följ honom för alldeles fantastiska bilder från världens bästa stad! @fredrikeklundny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna en kommentar eller ställa frågor. Frågor som ställs här, får också svar här! :)