onsdag 27 mars 2013

grattis bästa molly!

Hipp hipp hurra för Molly som fyller 13 år idag!

För det första är jag så oerhört tacksam för att jag har henne. Hon berikar mitt liv på så många sätt. Hon är snäll, rolig, vacker och en riktig fröjd att ha runt sig. Och smart! Och en bra vän! Hon är rent av ljuvlig, på riktigt.

Hon har sannerligen inte haft ett friktionsfritt liv hittills, och man kan verkligen tycka att hon är wise beyond her years (som man så gärna säger i USA!), men hon är stark och modig och kommer klara vartenda hinder hon möts av i livet.

En ny fas börjar nu: jag är numera tonårsförälder och Molly blir ungdom - något mittemellan barn och vuxen. Jag tittar på henne idag och är så stolt över den person hon har utvecklats till. Jag har hållt henne i handen genom hela livet och kommer alltid finnas där för att stötta henne i hennes drömmar och planer. Jag kommer älska henne villkorslöst vad hon än väljer att göra av sitt liv.

Och glad blev hon i morse, över alla presenter! Body sprays från Victoria's secret, kläder från Ralph Lauren, Abercrombie och Hollister, pengar, strumpor och sockar, Starbucks-mugg, nagelkit, Justin Bieber-böcker och smink var lite av allt hon fick!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna en kommentar eller ställa frågor. Frågor som ställs här, får också svar här! :)