söndag 24 mars 2013

simmis

Söndagsstarterna är faktiskt riktigt jävla jobbiga. Jag vill helst masa omkring i pj halva dagen; tvätta lite, förbereda inför veckan, laga mat - typ så. Varannan vecka är det dock min tur att ta med Ludvig till simskolan - och det vill jag ju inte heller byta bort, för det är verkligen jättekul att se hur duktig han har blivit. Men jag har en stilla önskan att det kunde ligga lite senare på dagen.

Men idag är jag rätt pigg på livet, efter att ha fått både sovmorgon och frukost på sängen. Bästa familjen alltså! ❤ En sådan ynnest att ha tre underbara barn och en fantastisk kärlek att få ligga och kramas med tills det är dags att masa sig upp. Då är det lätt att tanka energi inför simmandet!

1 kommentar:

  1. Vilken underbar bild på en härlig kille <3 farmor

    SvaraRadera

Här kan du lämna en kommentar eller ställa frågor. Frågor som ställs här, får också svar här! :)