tisdag 12 mars 2013

femåringen är stor nu

Love har varit så härlig idag. Istället för att skuttspringa hem från dagis hick han snällt bredvid. "Vad trevligt det är när du inte har så bråttom, så vi hinner småprata lite såhär", berömde jag. "Ja men jag är ju fem år nu! Jag är stor så jag kan sånt", svarade han. "Ja, du är himla härlig du! Min lilla femåring!", skrattade jag. "Min trettiotreåring!", svarade han glatt och tittade på mig.

När vi kom hem byggde han ihop något väldigt avancerat brandbilslego alldeles själv som han fått i födelsedagspresent. Så grym!

För övrigt händer det inte mycket. Jag är lite förvirrad och led på den här sjukstugan, så jag tog en pw ikväll igen. Trots att det var lite för kallt - men jag behövde lite luft. Och fastän det var mörkt och lite obehagligt borta vid Svinbäcken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Här kan du lämna en kommentar eller ställa frågor. Frågor som ställs här, får också svar här! :)