söndag 5 maj 2013

helgavslut

Snart slut på helgen. Jag dras med en förkylning som liksom inte vill gå över. Det började med halsen och förflyttade sig sedan till näsan, och sen lite dubbelt med extra hosta - och nu är det mest nästäppa. Men det kan jag ju leva med. Långa perioder i mitt liv har jag varit så beroende av nässpray att jag köpt fem stycken varje vecka, och sovit varje natt med en i handen.

Helgen har bestått av trädgårdsfix, övernattande kompisar till barnen, hemmaspa, utelek och bakande. Och bråk. Hej och hå vad det är slitsamt att vara mamma till de här barnen ibland. Men så mutar man de med lite McDonalds och så är de fromma som lamm en stund. Thank god!

2 kommentarer:

  1. Hej kompis! :) Long time no see. Slutade läsa bloggar ett bra tag, hände jobbigheter här hemma men passar nu på att säga hej från mitt nyaste alster eller hur man säger. Hoppas ni mår BRA, tack snälla du för fin kommentar typ...eh, förra året. <3 Du skrev nåt så snällt i min gamla blogg. Sitter och letar presenter till Linnet och kom osökt att tänka på dig. Har hittat lite MakkaPakkafigurer på Ebay, är det krångligt att beställa därifrån?? Bör jag passa mig för nåt?? Linnea älskar Drömmarnas Trädgård och jag hittar inga svenska affärer som säljer. Ska ögna igenom din blogg nu en stund. :) Stor kram från mig!

    SvaraRadera
  2. Krya på dig! Och var försiktig med nässprayen...

    SvaraRadera

Här kan du lämna en kommentar eller ställa frågor. Frågor som ställs här, får också svar här! :)