torsdag 14 februari 2013

morgonblobbande

03.30 gick jag och Mattias upp i natt; packade in oss i bilen och sitter nu på väg mot Arlanda. Jag har knappt sovit något inatt, även om jag lyckats landa efter hejdundrande magflimmer över en hemtenta jag skrivit innan vi åkt.

Vid tiotiden lyfter planet mot New York. Molly undrar om jag inte har resfeber, men jag har inte det alls faktiskt. Det låter så pretentiöst att säga såhär, men att åka till NY är nästan lite som att åka hem. Jag har varit där så många gånger att det känns välbekant och hemvant på något sätt. Fast fortfarande med samma flimmer i magen så fort man landar. Ah, USA, vilket land! Snart där. Tills dess roar vi oss med att lyssna på Vervet och Alex & Sigge.

1 kommentar:

Här kan du lämna en kommentar eller ställa frågor. Frågor som ställs här, får också svar här! :)